Character Media verzorgt al ruim tien jaar succesvolle filmproducties voor het bedrijfsleven, overheid en maatschappelijke organisaties. De CM-regisseurs zijn gespecialiseerd in high end films, waarbij het hoogste streven is dat de klant altijd bij ons terugkomt op grond van de geboden kwaliteit.

De kracht van onze makers is dat zij zich vereenzelvigen met de opdrachtgever. Onze expertise in het creëren van verhaallijnen, filmstijlen en -technieken bieden hierdoor meerwaarde aan de wens van de organisatie.

Producties waar wij trots op zijn

BPD: De nieuwe realiteit van gebiedsontwikkeling

Character Media heeft de herpositionering van bouwontwikkelaar BPD op indringende- en informatieve manier in beeld gebracht. Eén van die producties gaat over de nieuwe realiteit van gebiedsontwikkeling, waarbij tal van specialisten hun visie geven over de nieuwe rolverdeling van overheid, bouwondernemer en woonconsument. Gebiedsontwikkeling, dat vraagt om drone-opnames.

Eurotransplant: More than a match

Eurotransplant is de schakel tussen donor en ontvanger van organen. Een team van specialisten werkt dag en nacht aan het zoeken naar de perfecte match van beschikbare organen en potentiele ontvangers. Zij zijn verantwoordelijk van de kwaliteit van leven van duizenden Europeanen per jaar. Tijdsdruk, verantwoordelijkheid en kennis zijn kernbegrippen die terug moesten komen in de film “More than a match”. De serie “24” was de inspiratiebron voor deze high end filmproductie.

NRG: 50 years HFR and beyond

De researchreactor in Petten was is één van de oudste van Nederland. Vijf mensen geven hun visie over het werk toen en nu. Een filmproductie die is gebaseerd op de korte sportfilmpjes die in het televisieprogramma Holland Sport werden gemaakt. Off-camera interviews, met veel sfeer en beleving in de shots.

Deloitte Impact Foundation

Deloitte heeft een foundation opgericht om de medewerkers de kans te bieden zich te committeren aan maatschappelijke projecten. Voor de lancering van de Impact foundation is Character Media gevraagd een trailer te maken die medewerkers en aandeelhouders enthousiast maakt voor het werk van de foundation.